Нік:
Пароль:

Хмельницький Інститут Післядипломної Педагогічної Освіти

Меню сайту

Меню користувача

Партнери

Безлимитный хостинг, бесплатный домен, бесплатный хостинг, Хостинг, dedicated, сервер, хостинг в Европе, хостинг в Германии, выделенный сервер
Освіта дорослих важлива, як і освіта дітей
Новини
 
Загальні новиниЗагальні новини
Новини
Накази та листиНакази та листи
Офіційні накази та листи
КонкурсиКонкурси
Різні конкурси які ми проводимо
СемінариСемінари
Інформація по семінарам

Загальна кількість: 1359 новин в 4 категоріях
 

Інформація по семінарам 06.06.2019 року на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулась експертна зустріч представників Директорату спеціальної та інклюзивної освіти Міністерства освіти і науки України з питання «Розбудова мережі інклюзивно-ресурсних центрів та підготовка кадрів для інклюзивної освіти» з представниками органів місцевого самоврядування, працівниками інклюзивно-ресурсних центрів, закладами освіти та громадськими організаціями області.
В заході взяли участь заступник голови Хмельницької обласної державної адміністрації Павлишина Світлана Андріївна, заступник директора – начальник управління освітньої діяльності та організаційного забезпечення Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Дупляк Тетяна Василівна, завідувач сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації Марисюк Алла Андріївна, перший проректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Очеретянко Віктор Іванович, завідувач обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ХОІППО Синявська Ганна Олександрівна.
В ході зустрічі було обговорено нагальні питання щодо функціонування інклюзивно-ресурсних центрів, їх основні повноваження, облаштування, проблемні питання та перспективи подальшого розвитку

Новини 05 червня 2019 року на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся регіональний форум «Інноваційні смарт-рішення для освіти». Ініціаторами проведення заходу були Міністерство освіти і науки України, Державна наукова установа «Інститут модернізації змісту освіти», Національна академія педагогічних наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПНУ, Рівненські обласна рада, ОДА та обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, ГО «Розумне місто та екосистема» та ТОВ «Київська енергетична агенція». На Форумі науковці, представники органів місцевого самоврядування, керівники, науково-педагогічні та педагогічні працівники закладів освіти, представники громадських організацій, бізнесу обговорювали питання впровадження інноваційних рішень в освітній процес закладів загальної середньої, дошкільної, позашкільної та післядипломної освіти, у національно-патріотичне виховання, у діяльність міст та громад.
Робота здійснювалась на секційних засіданнях та у неформальному спілкуванні за такими напрямами:
1. Інновації в освітньому процесі.
2. Цифрові навчальні технології.
3. STEAM-проекти.
4. Інноваційні технології у національно-патріотичному вихованні.
5. Еко- та енергосистеми.
6. Хмарні сервіси в освіті.
7. Післядипломна освіта (технології дистанційної освіти).

Інформація по семінарам 31 травня 2019 року методистами науково-методичного центру дошкільної, початкової та спеціальної освіти було організовано друге заняття обласної школи новаторства Трофімченко І.Є., музичного керівника ДНЗ№56 м.Хмельницького за темою «Розвиток музичних здібностей та гармонізація емоційно-психофізіологічних станів дітей». Захід проходив на базі ДНЗ№34 м.Хмельницького.
Каратаєва М.І., методист дошкільної освіти ХОІППО, актуалізувала проблему розвитку музичних здібностей і гармонізації емоційних психо-фізіологічних станів дітей, ознайомила присутніх з новою парціальною програмою «Музично-оздоровчі намистинки: оздоровчо-освітня робота з дітьми 4-го року життя», схваленою МОН України, 2019 р. (авторський колектив – музичні керівники ЗДО м.Хмельницького).
Трофімченко І.Є., керівник школи, Марчук Т.М., методист НМЦ Департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради, розкрили теоретичні та практичні аспекти проблеми «Музикотерапія – одна з провідних інноваційних технологій сучасної дошкільної освіти». Перспективний педагогічний досвід музично-оздоровчої роботи з дошкільниками, ресурсний оздоровчий ефект Орф-педагогіки представили у своїх виступах члени творчої групи, презентували музичні заняття з дітьми 3 – 5 років з використанням оздоровчих технологій – «Почуй музику сонця», «Зустріч з краплинками води» і надавали методичну та практичну допомогу під час експертного діалогу.
Активними учасниками майстер-класу «Палітра емоцій твого дня народження» були слухачі школи новаторства, що сприяло відпрацюванню ефективних прийомів музично-оздоровчої роботи з дошкільниками.

Новини На виконання наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації
№249-од від 23.05.2019 р. з 3.06.2019 року в ХОІППО спільно обласним ресурсним центром підтримки інклюзивної освіти розпочато тренінг з підвищення кваліфікації фахівців ІРЦ (практичних психологів) метою яких є оволодіння та право на використання психодіагностичних методик WISK-IV, Leiter-3, Conners-3, PEP-3 та CASD.
В курсах беруть участь 27 практичних психологів ІРЦ області. Відповідно до наказу МОН України №671 від 17.05.2019 р. тренером визначено Боднар О.В. – директора Хмельницького районного інклюзивно-ресурсного центру Гвардійської сільської ради.

Новини м.Київ, тренінг для тренерів "Педагогіка початкової школи:фінський досвід". Використання і розроблення навчальних матеріалів на основі фінського досвіду.

Інформація по семінарам 24 травня 2019 року завершились п’ятиденні тренінги з підвищення кваліфікації асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням за програмою «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти». Участь у навчаннях взяли дві групи із 40 представників освітніх закладів області. Тренери – старші викладачі кафедри педагогіки та психології Хмельницького ОІППО Г.І. Войтович та Н.Г. Грицюк, а також, вчитель початкових класів СЗЗСО №21 м. Хмельницького О. В. Цигольник. Учасники тренінгів ознайомились з питаннями діяльності асистента вчителя інклюзивного класу, роботи в команді психолого-педагогічного супроводу, створення та реалізації індивідуальної програми розвитку, організації інклюзивного середовища, попередження професійного вигорання, педагогіки партнерства, консультування в закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням.

Інформація по семінарам
29.05.2019 року відбулася спільна нарада сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації і Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти «Про стан реалізації корекційно-розвиткової складової навчальних планів у спеціальних школах, навчально-реабілітаційних центрах обласної комунальної власності та закладах загальної середньої освіти області, де запроваджено інклюзивне навчання».
Учасниками були спеціалісти структурних підрозділів з питань освіти райдержадміністрацій, органів місцевого самоврядування, які відповідають за організацію навчання дітей з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти; керівники спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів; завідувач та фахівці обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, методист науково-методичного центру дошкільної, початкової та спеціальної освіти обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, директори інклюзивно-ресурсних центрів.
В нараді взяли участь: ректор Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти – Берека В. Є., проректор з науково-методичної роботи – Попик О. Ф., завідувач сектору спеціальної та інклюзивної освіти Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації – Марисюк А. А.
Керівники спеціальних шкіл, навчально-реабілітаційних центрів висвітлили питання стану реалізації корекційно-розвиткової складової навчальних планів у спеціальних закладах, навчально-реабілітаційних центрах: Мельник В. І. - директор Кам’янець-Подільської спеціальної школи;
Чорноконь С. В. – директор Новоушицької спеціальної школи;
Хеленюк Ю. А. – директор Ізяславського навчально-реабілітаційного центру;
Гаман А. М. – директор Солобковецького навчально-реабілітаційного центру.
Про стан реалізації корекційно-розвиткової складової навчальних планів у закладах загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням поділилась Гарматюк С. О. – головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту Ярмолинецької райдержадміністрації.
Методичний супровід інклюзивно-ресурсних центрів та спеціальних закладів розкрили
Синявська Г. О. – завідувач Обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти та
Грицюк Н. Г. – методист науково-методичного центру дошкільної, початкової та спеціальної освіти ХОІППО.
Стан реалізації корекційно-розвиткової складової навчальних планів у закладах загальної середньої освіти області з інклюзивним навчанням висвітлили:
Ткачук Н. П. – директор інклюзивно-ресурсного центру Летичівської селищної ради;
Рибак О. А. – директор Хмельницького інклюзивно-ресурсного центру № 1;
Максимчук Ю. А. – директор інклюзивно-ресурсного центру Новоушицької селищної ради;
Головко Т. П. - директор інклюзивно-ресурсного центру Волочиської міської ради;
Бендюжко В. М. - директор інклюзивно-ресурсного центру Городоцької міської ради.

Новини Про те, як формувати психологічну готовність педагогів позашкільних закладів освіти до постійного професійного самовдосконалення і саморозвитку, оволодіння технологіями, методами організації педагогічних досліджень, дослідно-експериментальної роботи активно обговорювалось на засіданні «круглого столу», що відбувся 28 травня 2019 року у Хмельницькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Учасниками круглого столу були методисти обласних, міських, районних, ОТГ позашкільних закладів освіти. Про актуальність та необхідність сучасного підходу до вирішення цього важливого завдання вели мову ректор ХОІППО Берека В.Є., проректор ХОІППО Попик О.Ф.
Робота у чотирьох платформах додала новизни, активності, зацікавленості до пошуків нових форм та методів підвищення готовності педагогів до постійного професійного зростання. Досвідчені модератори -педагоги експериментальних закладів освіти всеукраїнського рівня Новченкова К.Д.(методист Палацу творчості м. Хмельницького), Томич І.В.( директор НВК № 9 м. Хмельницького), Ковальчук М. П.( методист КЗ Будинок творчості школяра Дунаєвецької міської ради) та Генега А.І.( методист обласного навчально-методичного центру психологічної служби ХОІППО) професійно спрямували роботу на пошуки ефективних форм професійного зростання, представили досвід роботи у цьому напрямі своїх колективів. Про це у підсумках підкреслили методисти НМЦ виховної роботи та позашкільної освіти ХОІППО Іова В. Ю. та Орловська Н.М.

Новини Відповідно до плану роботи інституту 22.05.2019 року проведено семінар-нараду методистів початкової освіти за темою: «Компетентнісний потенціал НУШ: ступені свободи та механізми реалізації»
В першому модулі семінару головним редактором видавничої групи КММedia Роєвою Тетяною Григорівною учасникам презентовано мультимедійну навчально-освітню систему «КММedia EdProfi НУШ як інструмент для розв’язування дидактичних та методичних задач освітнього процесу НУШ.
Заввідділом створення мультимедійного контенту видавничої групи КММedia Кислощаєва О. О. продемонструвала можливості системи «КММedia EdProfi НУШ. 1-2 класи» для ефективного відтворення змістової лінії «Взаємодіємо усно», формування стійких навичок мовленнєвої та математичної компетенцій засобами дидактичних ігор, анімацій, демонстраційних відео.
Під час проведення наради проректор ХОІППО Попик О.Ф.окреслив основні завдання методичної служби у стимулюванні професійної компетентності вчителя початкових класів в умовах НУШ.
Методисти науково-методичного центру дошкільної, початкової, спеціальної освіти Галас А.В., Кулик О.О. обговорили підсумки першого циклу всеукраїнського моніторингового дослідження стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи, проведеного Українським центром оцінювання якості освіти, питання щодо проведення державної підсумкової атестації учнів початкових класів у системі загальної середньої освіти та організованого закінчення 2018/2019 навчального року, підвели підсумки прведення інтернет-конкурсу «Уроки в 1-му класі НУШ»